niedziela, 23 lutego 2014

On.

On przechadza się cicho w moim życiu
Chodzi powolnie, by dać mi na siebie popatrzeć
Nigdy nie patrzy na mnie długo
Nie rozmawia ze mną
Nie odwzajemnia uśmiechu
Nie przytula
Nie ogląda za siebie gdy odchodzę

On zerka ukradkiem śmiejąc się w sobie
Nigdy nie dając się na tym przyłapać
Czasem o mnie myśli
Ale nie wymawia mojego imienia na głos

I choć się nie odzywa, uwielbiam jego głos
Choć nie patrzy, uwielbiam jego oczy
Choć nie wymawia mojego imienia, uwielbiam ruch jego warg
Choć nie przytula, to uwielbiam być tak bezpieczna, kiedy o tym myślę
Choć nie ogląda się za siebie, czuję jego wzrok na mojej szyi
Choć nie daję się przyłapać, dobrze wiem, że zerka


Choć mnie nie kocha, ja oddałabym dla niego wszystko..

1 komentarz:

  1. Cudowny wiersz <3 Gdy czytałam jego wersy łzy spływały po moich policzkach. Niesamowita autorka, pisząca o tym, co czuje i kochająca, bardzo pomocna przyjaciółka ;*

    OdpowiedzUsuń